A Sèvres, in un sobborgo situato fuori Parigi, è stato aperto un cottage per le vacanze fatto interamente di cioccolata! Precisamente 1,5 tonnellate di cioccolato. La casa di 18 metri quadrati è stata progettata dal cioccolatiere e scultore Jean-Luc Decluzeau.Il cottage cioccolatoso può ospitare fino a quattro persone e comprende anche un laghetto con anatra e cioccolata bianca. Tutto il cioccolato in casa è commestibile. Booking.com sta trasformando i nostri sogni di Willy Wonka in realtà.
A vacation cottage made from 1.5 tons of chocolate has opened in Sèvres, a suburb located outside of Paris, France. The 18-square-meter house was designed by chocolatier and sculptor Jean-Luc Decluzeau. It can accommodate up to four guests and even includes a white chocolate duck pond and chocolate flower bed.
All the chocolate in the house is actually edible, and a stay at the Chocolate Cottage comes with a chocolate-making workshop. Booking.com is making your Willy Wonka dreams come true with its new chocolate cottage (you read that right, chocolate) in Sèvres, France.
Se anche tu vuoi condividere buone notizie con il mondo
visita la nostra pagina Facebook e scrivici:
Il Giornale delle Belle Notizie
If you also would like to share
good news with the world, write to us today!
Il Giornale delle Belle Notizie